Με λαμπρότητα και θρησκευτική κατάνυξη ο εορτασμός της Παναγίας της Νερατζιώτισσας στο Μαρούσι

Με λαμπρότητα και θρησκευτική κατάνυξη εορτάστηκε το Γενέσιον της Θεοτόκου στο Ιερό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο της Παναγίας της Νερατζιώτισσας στο Μαρούσι, με τη συμμετοχή του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου, Αντιδημάρχων, μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και πιστών.

Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία τελέστηκε ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ.κ. Κυρίλλου.

Λόγω έκτακτων υγειονομικών συνθηκών δεν πραγματοποιήθηκε η περιφορά της Ιερής Εικόνας πέριξ του Ναού συνοδεία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου, όπως εθιμοτυπικά ήταν σύνηθες κάθε χρόνο.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img