Ανάληψη ευθύνης από αναρχικούς για την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ στο Μαρούσι

Στις 17 Δεκεμβρίου τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας τα οποία στεγάζονται επί της οδού Θέμιδος Μαρούσι, δέχτηκαν επίθεση από αγνώστους οι οποίοι έσπασαν την τζαμαρία και έγραψαν συνθήματα σχετικά με τις καταλήψεις.

Με ανάρτησή τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, άγνωστοι αυτοαποκαλούμενοι ως «αναρχικοί – αναρχικές» ανέλαβαν την ευθύνη για τις ζημιές που προκάλεσαν οι  ως απάντηση στην επέμβαση της αστυνομίας  στη βίλα Κουβέλου.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img