Γιώργος Πατούλης για Κορονοϊό: ο χειρότερος εχθρός είναι ο πανικός

Με βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης μας ενημερώνει για το πώς να προστατευτούμε από τον Κορονοϊό επισημαίνοντας  πως ο χειρότερος εχθρός είναι ο πανικός:

Η εμφάνιση κρουσμάτων Κορονοϊού και στην Αττική, δεν πρέπει να μας πανικοβάλλει!
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χειρότερος εχθρός είναι ο πανικός!
Αυτό που χρειάζεται είναι να ακολουθούμε πιστά, τις οδηγίες των επιστημόνων υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (#ΕΟΔΥ).
Τα νοσοκομεία αναφοράς για την Αττική είναι το Σωτηρία, ο Ευαγγελισμός, το Αττικόν και το Θριάσιο.
Είμαι βέβαιος ότι αν ακολουθήσουμε τις οδηγίες των ειδικών, θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε χωρίς σοβαρές συνέπειες, και αυτή την κρίση

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img