Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

0

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο του έργου, στη συμβολή των λεωφόρων Κηφισίας και Σπύρου Λούη, παρουσιάστηκαν η νέα ταυτότητα και η αναπτυξιακή στρατηγική του συγκροτήματος από τη Regency Entertainment και τη NorthStar Entertainment, φορέα της επένδυσης.

Συγκεκριμένα, τον Μάιο του 2028 αναμένεται να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το Project Voria, το οποίο έχει περάσει ήδη σε φάση κατασκευής, αναπτύσσεται με στόχο να δημιουργήσει έναν νέο και σύγχρονο προορισμό που θα συνδυάζει τη φιλοξενία και την ψυχαγωγία σε μία ενιαία ανάπτυξη. Το πολυδύναμο συγκρότημα θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο πέντε αστέρων, χώρους συνεδρίων και εκδηλώσεων, επιλογές εστίασης και ψυχαγωγίας, καθώς και καζίνο.

Με την υλοποίησή του, το έργο αναμένεται να δώσει νέα δυναμική στην περιοχή και να ενισχύσει τη θέση των βορείων προαστίων στον τουριστικό και επιχειρηματικό χάρτη της χώρας. Το Project VORIA αναμένεται να δημιουργήσει σημαντική αξία για την οικονομία και την κοινωνία. Σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες, η επένδυση ύψους €380 εκατ. εκτιμάται ότι θα αποφέρει οφέλη για το Δημόσιο που προσεγγίζουν τα €700 εκατ. σε ορίζοντα δεκαετίας, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσει περίπου 2.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Η ανάπτυξη ενός νέου πόλου φιλοξενίας και ψυχαγωγίας αναμένεται να ενισχύσει την επισκεψιμότητα και να συμβάλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, ενδυναμώνοντας παράλληλα τον ρόλο των βορείων προαστίων ως προορισμού για επιχειρηματικές και συνεδριακές δραστηριότητες. Το έργο περιλαμβάνει επίσης σημαντικές παρεμβάσεις με ευρύτερο δημόσιο όφελος, όπως η δημιουργία νέων υπαίθριων κοινόχρηστων χώρων και χώρων πρασίνου, η αναβάθμιση των κυκλοφοριακών υποδομών ενώ επιπλέον €30 εκατ. καταβάλλονται υπέρ του Δημοσίου στο πλαίσιο της μετεγκατάστασης του Καζίνο Πάρνηθας.

Το Καζίνο, στη νέα του στέγη, θα αποτελεί έναν υπερσύγχρονο προορισμό ψυχαγωγίας, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία παιχνιδιού και διασκέδασης, με την εγγύηση ποιότητας και ασφάλειας της Regency Entertainment. Θα διαθέτει 60 τραπέζια παιγνίων, 1.100 slot machines, ηλεκτρονικά τερματικά καθώς και VIP αίθουσες, εστιατόρια και μπαρ.

Ξενοδοχειακές υποδομές

Κεντρικό στοιχείο του συγκροτήματος θα αποτελέσει το νέο ξενοδοχείο πέντε αστέρων, το οποίο θα λειτουργήσει υπό τη διαχείριση της MGallery Collection του Ομίλου Accor, ενός διεθνούς brand που περιλαμβάνει ξενοδοχεία με ξεχωριστή ταυτότητα, αρχιτεκτονικό χαρακτήρα και υψηλές προδιαγραφές φιλοξενίας. Η στρατηγική συνεργασία διάρκειας 25 ετών ενισχύει τη διεθνή διάσταση του έργου και εντάσσει το Μαρούσι σε ένα αναγνωρισμένο παγκόσμιο δίκτυο φιλοξενίας. Το ξενοδοχείο θα διαθέτει 170 δωμάτια και σουίτες, σύγχρονες εγκαταστάσεις ευεξίας και spa 2.000 τ.μ., χώρους εστίασης και αναψυχής, πισίνα, καθώς και συνεδριακές υποδομές με αμφιθέατρο δυναμικότητας 1.100 θέσεων. Ο Όμιλος Accor συμμετέχει από το αρχικό στάδιο σχεδιασμού της νέας ξενοδοχειακής μονάδας, διασφαλίζοντας την πλήρη ενσωμάτωση των προδιαγραφών και της φιλοσοφίας του brand σε κάθε πτυχή του έργου.

Περιβάλλον και ελεύθεροι κοινόχρηστοι χώροι

Ο σχεδιασμός του Project VORIA έχει βασιστεί στην αρχή ότι το συγκρότημα θα εντάσσεται ομαλά στον αστικό ιστό της περιοχής. Σε αυτό το πλαίσιο, το κτήριο αναπτύσσεται σε ύψος χαμηλότερο από τα γειτονικά κτίρια, ενώ η αρχιτεκτονική του περιορίζει την αίσθηση του όγκου και ενισχύει τη σύνδεσή του με το περιβάλλον. Παράλληλα, ενσωματώνει σύγχρονες πρακτικές βιωσιμότητας και εκτεταμένους χώρους πρασίνου συνολικής έκτασης 17.232 τ.μ., οι οποίοι υπερβαίνουν σημαντικά τις προβλεπόμενες απαιτήσεις. Στο ίδιο πλαίσιο, 25 από τα 50 συνολικά στρέμματα της έκτασης παραχωρήθηκαν στον Δήμο Αμαρουσίου για τη δημιουργία κοινόχρηστων χώρων ελεύθερης πρόσβασης για όλους τους πολίτες, συνολικής έκτασης περίπου 30.000 τ.μ., ενισχύοντας το διαθέσιμο δημόσιο χώρο.

Οδικά έργα –  για την κυκλοφορία σε όλη την περιοχή

Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται και στις παρεμβάσεις που προβλέπονται για την αναβάθμιση των κυκλοφοριακών υποδομών της περιοχής, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της επένδυσης. Με χρηματοδότηση αποκλειστικά της North Star Entertainment, που είναι ο φορέας της επένδυσης, και με την παραχώρηση περίπου 3.500 τ.μ. από την έκταση του έργου για τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών, θα υλοποιηθούν έργα στον κόμβο των λεωφόρων Κηφισίας και Σπύρου Λούη, στους παραδρόμους που περιβάλλουν την ανάπτυξη, κατά μήκος της Σπύρου Λούη, καθώς και στην πεζογέφυρα των Ολυμπιακών Αγώνων που συνδέει το Χαλάνδρι με το ΟΑΚΑ. Σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκοινωνιακής μελέτης, η κατασκευή δύο νέων ανισόπεδων κόμβων σε συνδυασμό με τις συμπληρωματικές παρεμβάσεις θα εξασφαλίσουν τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και θα ελαφρύνουν τη συνολική κυκλοφοριακή λειτουργία της ευρύτερης περιοχής. Επισημαίνεται, άλλωστε, πως οι ώρες αιχμής της επισκεψιμότητας του Voria, διαφοροποιούνται από εκείνες των υπόλοιπων δραστηριοτήτων και χρήσεων που συγκεντρώνονται στην περιοχή.

πηγή:cnn.gr

πηγή φωτός:cnn.gr

Αποποιήθηκε κάθε πολιτικής ευθύνης η διοίκηση Αμπατζόγλου για το σκάνδαλο της Πολεοδομίας – Σφοδρή επίθεση από την αντιπολίτευση

0

Έντονες πολιτικές αντιδράσεις προκαλεί το σκάνδαλο που έχει έρθει στο φως σχετικά με τη λειτουργία πολεοδομικών υπηρεσιών, με την υπόθεση να βρίσκεται στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης και στο Μαρούσι.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που αναπτύχθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της 15/6/2026, ο  κ. Θεόδωρος Αμπατζόγλου και η δημοτική αρχή αποποιήθηκαν κάθε πολιτικής ευθύνης για την υπόθεση, υποστηρίζοντας ότι δεν προκύπτει εμπλοκή της διοίκησης στα γεγονότα που ερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.

Η στάση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, οι οποίες εξαπέλυσαν σφοδρά πυρά κατά της δημοτικής αρχής, προτρέποντας σε παραιτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Αμπατζόγλου είπε: « Οι Πολεοδομίες είναι ένα θέμα που ταλανίζει την δημόσια διοίκηση και πολιτεία. Και τώρα γίνεται μια συζήτηση με αντίθεση των Δήμων   να ξανασυγκεντρώσουν τις Πολεοδομίες σε μια εταιρία το Κτηματολόγιο Α.Ε. που δε θα ξέρουμε πως θα λειτουργεί. Όλα τα άλλα είναι παρεπόμενα  ενός υπόγειου πολέμου γύρω απ΄ αυτό.  Μέσα σ αυτά υπήρξαν φαινόμενα που αφορούσαν κακές πρακτικές γιατί δεν έχουν δικαστεί οι άνθρωποι, αυτή η ανθρωποφαγία να τους καταδικάζουμε εξ άμβωνος   χωρίς να έχουν δικαστεί οι ίδιοι, εμένα με έβρισκε πάντα αντίθετο. Κατηγορούμενοι όχι καταδικασθέντες. Μέσα σ αυτούς υπάρχει και στέλεχος της πολεοδομίας του Δήμου Αμαρουσίου. Προφανώς μέσα από τα δημοσιεύματα μας  έχει δημιουργηθεί σε όλους η εικόνα τι συνέβη αλλά αυτά λένε τα κατηγορητήρια, θα δούμε   και την εκδίκαση των υποθέσεων.

Η δικιά μας θέση σε 4 σημεία. Η δημοτική Αρχή βρέθηκε διπλά στις ελεγκτικές αρχές και παρείχαμε πλήρη και απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία. Η θέση μας είναι μηδενική ανοχή σε φαινόμενα διαφθοράς. Λήψη διοικητικών μέτρων, ήδη το συγκεκριμένο στέλεχος έχει απομακρυνθεί από τα καθήκοντα του και να ληφθούν οι προβλεπόμενες πειθαρχικές ποινές. Θα εξαντληθεί η αυστηρότητα του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα απ’ την πλευρά μας. Και τέλος θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι υπάρχει σαφής διάκριση των αρμοδιοτήτων στις υπηρεσίες δόμησης των δήμων, αναφέρονται στο Τεχνικό Επιμελητήριο και  Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος, όχι σε εμάς. Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι φέρουν αποκλειστική προσωπική και ποινική ευθύνη για την εφαρμογή του πολεοδομικού νόμου κατέληξε. »                          

Κύκλωμα Πολεοδομίας: Προφυλακιστέοι μετά τις απολογίες τους και οι έξι κατηγορούμενοι

0

Το δρόμο για τις φυλακές πήραν σήμερα μετά τις απολογίες τους και οι έξι κατηγορούμενοι που φέρονται να εμπλέκονται στο κύκλωμα διαφθοράς που αποκαλύφθηκε στον χώρο των πολεοδομιών και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Οι κατηγορούμενοι άρχισαν να περνούν το κατώφλι του ανακριτικού γραφείου λίγο μετά τις 11 σήμερα το πρωί και η διαδικασία των απολογιών τους ήταν μαραθώνια.

Όλοι απολογήθηκαν σε ανακριτή Διαφθοράς και ενώ σε βάρος τους είχε ασκηθεί από την εισαγγελία ποινική δίωξη για: Συγκρότηση, ένταξη και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, δωροληψία υπάλληλου κατ΄ επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση από κοινού, δωροδοκία κατ’ επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση από κοινού, παράβαση καθήκοντος, διακεκριμένη περίπτωση νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και εμπορία επιρροής άπαξ και κατ΄ εξακολούθηση.
Συγκεκριμένα, προφυλακιστέοι κρίθηκαν το ζευγάρι, ο 59χρονος και η 50χρονη που φέρονται να έχουν κεντρικό ρόλο στην υπόθεση και κατηγορούνται για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης καθώς και οι υπόλοιποι τέσσερις συγκατηγορούμενοί τους. Σύμφωνα με τις σε βάρος τους κατηγορίες φέρονται να προέβαιναν σε χρηματισμούς, δωροληψίες και δωροδοκίες ενώ κάποιοι φέρονται να ξέπλεναν παράνομα χρήματα ακόμα και με την αγορά έργων τέχνης.

«Διαπιστώθηκε η σύσταση και η συνεχής δράση εγκληματικής οργάνωσης»

Μεταξύ άλλων στην ογκωδέστατη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση αναφέρεται πως από την έρευνα «διαπιστώθηκε η σύσταση και η συνεχής δράση εγκληματικής οργάνωσης με συγκεκριμένη δομή και διακριτούς ρόλους που προέβαινε σε εξυπηρετήσεις αυθαιρεσιών πολεοδομικού χαρακτήρα απαιτώντας στο πλαίσιο αμοιβαίας συμφωνίας χρηματικά ποσά ή ωφελήματα ως αντίτιμο κατά παράβαση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων».

Μάλιστα, «τα μέλη της οργάνωσης απέφευγαν όπου ήταν εφικτό τη συζήτηση των παράνομων πράξεων δια τηλεφωνικής επικοινωνίας». Με σκοπό την αποφυγή καταγραφής των τηλεφωνικών τους συνομιλιών επικοινωνούσαν μέσω εφαρμογών όπως «viber», «whats up» και «telegram» ενώ χρησιμοποιούσαν και κωδικές ονομασίες όπως «καφές», «εργαλεία», «σχέδια» και «χαρτιά» όταν αναφέρονταν σε χρηματικά ποσά. Όσον αφορά τις διαζώσεις συναντήσεις «ειδικά για την παραλαβή χρημάτων τα μέλη της οργάνωσης απαιτούσαν αυτές να γίνονται σε προστατευμένο χώρο όπως εντός ο οχημάτων, σε πάρκινγκ καταστημάτων και σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος».

Οι απολογίες

Ωστόσο, κατά τις σημερινές απολογίες τους οι κατηγορούμενοι φέρονται να αρνήθηκαν όσα τους αποδίδονται. Ενδεικτικά στην απολογία του 51χρονος κατηγορούμενος υπάλληλος ΥΔΟΜ Κηφισιάς φέρεται να υποστήριξε: «Είμαι αθώος και σε καμία περίπτωση δεν ζήτησα και δεν έλαβα χρήματα για καμία διοικητική πράξη. Αποκλειστικός σκοπός και γνώμονας για μένα ήταν η σωστή και κατά νόμο έκδοση των εκάστοτε αδειών». Ο ίδιος αναφέρθηκε και στις συνομιλίες του με τον κατηγορούμενο που φέρεται να είχε αρχηγικό ρόλο στην οργάνωση. «Οι συνομιλίες μου με τον έτερο κατηγορούμενο ήταν στο πλαίσιο συμβουλευτικής λόγω της κατά πολύ μεγαλύτερης εμπειρίας του στη θέση αυτή. Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη» φέρεται να ισχυρίστηκε χαρακτηριστικά.

Ακόμη, 57χρονος κατηγορούμενος, Προϊστάμενος του Τμήματος Ελέγχου Κατασκευών της Υπηρεσίας Δόμησης Κηφισιάς, φέρεται να ισχυρίστηκε ενώπιον του ανακριτή: «Αρνούμαι κατηγορηματικά όλες τις αποδιδόμενες κατηγορίες. Επί 32 έτη που εργάζομαι στο Δήμο Κηφισιάς δεν έχω ποτέ και με κανέναν τρόπο παραβεί τα καθήκοντα μου και ούτε βεβαίως έχω λάβει ποτέ χρήματα, από τον οποιοδήποτε, προκειμένου να εκτελέσω τα καθήκοντα μου. Δυστυχώς, υπηρετώ σε μια θέση, ήτοι στην πολεοδομία του Δήμου, όπου είμαστε συχνά εκτεθειμένοι σε κάθε είδους καταγγελίες. Στην πραγματικότητα, μετά τους δημάρχους και τους περιφερειάρχες, είμαστε εκείνοι που δεχόμαστε τις περισσότερες καταγγελίες και μηνύσεις. Αποτέλεσμα αυτού είναι μέχρι και σήμερα να έχω κληθεί να δώσω εξηγήσεις και άλλες φορές ενώπιον της ποινικής δικαιοσύνης, ενώπιον πειθαρχικών οργάνων και ενώπιον της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Όλες, όμως, τις φορές έχω απαλλαγεί αμετάκλητα, στη συντριπτική πλειοψηφία αυτών ήδη από το προκαταρκτικό στάδιο».

Συνεχίζοντας ο ίδιος φέρεται να υποστήριξε: «Δεν μπορώ παρά να εκφράσω την έκπληξη μου για το γεγονός ότι βρίσκομαι αντιμέτωπος για τόσο σοβαρές πράξεις χωρίς ωστόσο να έχει γίνει έρευνα για το εάν πράγματι έχω παραβεί, με οποιοδήποτε τρόπο, τα καθήκοντα μου για τις αποδιδόμενες σε εμένα πράξεις. Επίσης, χωρίς να έχει καν διαπιστωθεί, έστω και σε μια περίπτωση, ότι έχω λάβει παρανόμως, από τον οποιονδήποτε, χρήματα! Όλες οι αποδιδόμενες κατηγορίες, τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά, εδράζονται αποκλειστικά και μόνο σε τηλεφωνικές μου επικοινωνίες, ως επί το πλείστον με φίλους και συναδέλφους μου, το περιεχόμενο των οποίων έχει διαστρεβλωθεί πλήρως. Κατά τα άλλα, ουδέν στοιχείο εις βάρος μου υπάρχει! Αποκλειστικά τίποτα! Παρά μόνο οι τηλεφωνικές επικοινωνίες».

Τέλος, 59χρονη κατηγορούμενη προϊσταμένη στο τμήμα εκδόσεως αδειών δόμησης στο δήμο Αμαρουσίου στην δική της απολογία κατά πληροφορίες ανέφερε: «Καθ΄ όλη την 25ετή διάρκεια παροχής των υπηρεσιών μου στον Δήμο Αμαρουσίου, δεν εζήτησα ποτέ και δεν έλαβα ποτέ και από κανέναν, κανένα χρηματικό ποσό ή άλλης μορφής παροχή, είτε για τον εαυτό μου ή για άλλον».

πηγή-πηγή φωτό:protothema.gr

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

0

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διαχείριση υποθέσεων πολεοδομικού αντικειμένου, αξιοποιώντας υπηρεσιακές θέσεις, θεσμικές ιδιότητες και δίκτυο επαφών, με σκοπό την αποκόμιση παράνομου οικονομικού οφέλους.

Για την υπόθεση συνελήφθησαν, στο πλαίσιο οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης, έξι μέλη της οργάνωσης, μεταξύ των οποίων και οι αρχηγοί της, ενώ στη δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνονται ακόμη 30 ταυτοποιημένα άτομα, ανάμεσά τους δημόσιοι υπάλληλοι και ιδιώτες μηχανικοί, αρχιτέκτονες και επιχειρηματίες.

Οι καταγγελίες 

Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΛΑΣ, η έρευνα ξεκίνησε κατόπιν αξιοποίησης καταγγελιών σχετικά με επίμεμπτες ενέργειες υπαλλήλων σε υπηρεσίες πολεοδομικού αντικειμένου της Αττικής και εξελίχθηκε με τη χρήση ειδικών ανακριτικών ενεργειών, καθώς και με τη συνδυαστική αξιολόγηση τηλεφωνικών επικοινωνιών, φυσικών παρακολουθήσεων, καταθέσεων, ψηφιακών δεδομένων και λοιπού προανακριτικού υλικού.

Ζητούσαν χρήματα για να νομιμοποιήσουν αυθαίρετα, να βγάλουν οικοδομικές άδειες και να μειώσουν πρόστιμα

Από την έρευνα της αστυνομίας προέκυψε ότι τα μέλη της οργάνωσης, τουλάχιστον από τον Οκτώβριο του 2025, είχαν συγκροτήσει δομημένο δίκτυο με διακριτούς ρόλους, ιεραρχία και καταμερισμό ενεργειών. Εκμεταλλευόμενα τη θέση ή την ιδιότητά τους, παρενέβαιναν σε υποθέσεις πολεοδομικού ενδιαφέροντος, απαιτώντας ή λαμβάνοντας χρηματικά ποσά για:

– Την παράτυπη ή κατά προτεραιότητα έκδοση οικοδομικών αδειών.

– Την τακτοποίηση ή νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών.

– Τη μείωση επιβληθέντων προστίμων.
Την έκδοση θετικών γνωμοδοτήσεων.

– Τη διευκόλυνση ή επίσπευση εκκρεμών φακέλων.

– Τη γενικότερη διαχείριση υποθέσεων που παρουσίαζαν πολεοδομικές εκκρεμότητες ή παρατυπίες.

Κεντρικό ρόλο στην οργάνωση είχαν δύο άτομα, τα οποία φέρονται να καθόριζαν τη στρατηγική, να αξιοποιούσαν το δίκτυο επαφών τους και να προσδιόριζαν, κατά περίπτωση, το ύψος των χρηματικών απαιτήσεων. Τα υπόλοιπα μέλη αναλάμβαναν ειδικότερους ρόλους, ανάλογα με την αρμοδιότητα, τη θέση ή τη δυνατότητα επιρροής τους σε υπηρεσιακές διαδικασίες.

Πηγή:protothema.gr

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στους έξι συλληφθέντες  εν ενεργεία υπάλληλος στον Δήμο Αμαρουσίου που υπηρετεί σε καίρια θέση  και πρώην υπάλληλος που ήταν στον Δήμο μας επι σειρά ετών. 

Με βάση τα γεγονότα που αφορούν την πρόσφατη επιχείρηση της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. σε πολεοδομικά γραφεία της Αττικής —μεταξύ των οποίων και στο Μαρούσι— η Δημοτική Αρχή Αμαρουσίου ξεκαθαρίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τα εξής με την κάτωθι ανακοίνωση:

  1. « Μηδενική Ανοχή στη Διαφθορά: Η διαφάνεια, η νομιμότητα και η χρηστή διοίκηση αποτελούν αδιαπραγμάτευτες αρχές για τη λειτουργία όλων των δημοτικών υπηρεσιών. Φαινόμενα παρανομίας, κατάχρησης εξουσίας ή χρηματισμού δεν έχουν καμία θέση στον Δήμο μας και αντιμετωπίζονται με απόλυτη αυστηρότητα.
  2. Πλήρης Διευκόλυνση των Αρχών: Από την πρώτη στιγμή της αστυνομικής επιχείρησης, ο Δήμος Αμαρουσίου και τα στελέχη του παρείχαν πλήρη, άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία, διευκολύνοντας στο ακέραιο το έργο των διωκτικών και εισαγγελικών αρχών για τη διαλεύκανση της υπόθεσης.
  3. Άμεση Λήψη Διοικητικών Μέτρων: Η Δημοτική Αρχή τελεί εν αναμονή της επίσημης ενημέρωσης από τις δικαστικές αρχές σχετικά με τα εμπλεκόμενα πρόσωπα και τις αποδιδόμενες κατηγορίες. Μόλις διαβιβαστεί η σχετική δικογραφία, θα κινηθούν ακαριαία όλες οι προβλεπόμενες από τον Νόμο πειθαρχικές διαδικασίες και διοικητικά μέτρα για όσους υπαλλήλους τυχόν εμπλέκονται.

Η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων του Δήμου Αμαρουσίου επιτελεί το καθήκον της με εντιμότητα και επαγγελματισμό. Δεν θα επιτρέψουμε σε μεμονωμένες παραβατικές συμπεριφορές να σκιάσουν το έργο του Δήμου και των εργαζομένων.»

 

Έφοδος ΕΛΑΣ σε Πολεοδομίες της Αττικής για «εξυπηρετήσεις»: Έξι συλλήψεις, βρήκαν πάνω από €330.000, διώξεις για εγκληματική οργάνωση

0

Μαρούσι, Κηφισιά, Γαλάτσι ανάμεσα τις περιοχές στις οποίες έκανε έφοδο το Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ – Οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα ο οποίος τους άσκησε βαρύτατη ποινική δίωξη.

Έφοδο σε πολεοδομικά γραφεία διαφόρων περιοχών στην Αττική για τα οποία υπήρχαν οι πληροφορίες ότι λειτουργούσε οργανωμένο κύκλωμα «διευθευτήσεων» και «εξυπηρετήσεων» πραγματοποίησαν χθες Παρασκευή αστυνομικοί της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθεσεων της ΕΛΑΣ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η επιχείρηση των «αδιάφθορων» της ΕΛΑΣ έγινε σε πολεοδομικά γραφεία περιοχών όπως η Κηφισιά, το Γαλάτσι και το Μαρούσι.

Συνολικά στα μέλη του κυκλώματος βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πάνω από 330.000 ευρώ με τα μισά εξ αυτών να εντοπίζονται στην κατοχή της φερόμενης ως αρχηγού.

Αστυνομικές πηγές μεταφέρουν, όμως, ότι στο κύκλωμα περιλαμβάνονται συνολικά 32 άτομα που εμπλέκονται στις υπό διερεύνηση υποθέσεις.
Ποινική δίωξη για εγκληματική οργάνωση και δωροδοκίες στους έξι συλληφθέντες

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης και σε βάρος τους ασκήθηκε δίωξη για : Συγκρότηση, ένταξη και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, δωροληψία υπάλληλου κατά επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση από κοινού, δωροδοκία κατά επάγγελμα και κατ΄ εξακολούθηση, από κοινού, παράβαση καθήκοντος, διακεκριμένη περίπτωση νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και εμπορία επιρροής άπαξ και κατ΄ εξακολούθηση.

Μετά την άσκηση της δίωξης οι κατηγορούμενοι παραπέμφθηκαν σε ανακριτή από τον οποίο αναμένεται να ζητήσουν  προθεσμία για τις απολογίες τους. Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες οι αρχές αναζητούν και άλλους εμπλεκόμενους στην υπόθεση.

πηγή:protothema.gr

Μαρούσι:Για μια ακόμα χρονιά χωρίς τον δημοτικό κινηματογράφο «Μίμης Φωτόπουλος»;

0

Ενώ το Μαρούσι, όπως γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, πνίγεται στα σκουπίδια, ένα ακόμη ζήτημα που απασχολεί έντονα τους δημότες είναι η τύχη του δημοτικού θερινού κινηματογράφου «Μίμης Φωτόπουλος». Το περσινό καλοκαίρι ο κινηματογράφος δεν λειτούργησε καθόλου, ενώ και την προπέρσινη χρονιά η λειτουργία του ήταν εξαιρετικά περιορισμένη. Φέτος, στις αρχές Ιουνίου, οι πόρτες του παραμένουν κλειστές, παρά το γεγονός ότι επί σειρά ετών ο θερινός κινηματογράφος ξεκινούσε τις προβολές του από τον Μάιο.

Ο «Μίμης Φωτόπουλος» αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους πολιτιστικούς θεσμούς της πόλης, με ιστορία δεκαετιών και σταθερή παρουσία στα καλοκαίρια των κατοίκων του Αμαρουσίου. Για πολλούς δημότες, η παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας του δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.

  • Ποια ακριβώς είναι τα προβλήματα που εμποδίζουν τη λειτουργία του κινηματογράφου;
  • Γιατί δεν επιλύθηκαν μέχρι σημερα;
  • Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την αποκατάστασή τους;
  • Θα λειτουργήσει τελικά ο κινηματογράφος φέτος ή οι δημότες θα στερηθούν για ακόμη μία χρονιά έναν σημαντικό πολιτιστικό χώρο;

Οι κάτοικοι του Αμαρουσίου δικαιούνται σαφείς και αναλυτικές απαντήσεις. Ο Δήμος οφείλει να ενημερώσει επίσημα τους δημότες για την πραγματική κατάσταση, το στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι απαιτούμενες διαδικασίες και το πότε αναμένεται να επαναλειτουργήσει ένας θεσμός που για χρόνια αποτελούσε σημείο αναφοράς για την πόλη.

Μαρούσι:Eμπρηστική επίθεση-έβαλαν φωτιά σε 3 αυτοκίνητα της Περιφέρειας Αττικής

0

Εμπρηστική επίθεση σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) στο Μαρούσι, με κουκουλοφόρους να βάζουν φωτιά σε αυτοκίνητα της Περιφέρειας Αττικής και να τα καταστρέφουν ολοσχερώς.

Η εμπρηστική επίθεση έγινε γύρω στις 04:00 τα ξημερώματα, με πληροφορίες να αναφέρουν πως οι δράστες προσέγγισαν τα αυτοκίνητα της Περιφέρειας που ήταν παρκαρισμένα σε συγκεκριμένο σημείο στο Μαρούσι και στη συνέχεια τους πέταξαν εύφλεκτο υλικό και προκαλώντας φωτιά.

Τα οχήματα καταστράφηκαν ολοσχερώς, πριν προλάβουν δυνάμεις της πυροσβεστικής να θέσουν υπό έλεγχο τις φλόγες.

Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο εντόπισαν από κάμερες ασφαλείας βιντεοληπτικό υλικό που δείχνει τα στοιχεία και τις κινήσεις των δραστών.

Η ΕΛΑΣ έχει ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό και την σύλληψή τους.

πηγή:newsit

πηγή φωτό:newsit

Kινητοποίηση εργαζομένων στο αμαξοστάσιο του Δήμου Αμαρουσίου για δυσλειτουργίες του στόλου της υπηρεσίας-Παράπονα από κατοίκους για συσσωρευμένα απορρίμματα σε κάδους(+φωτός)

0

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου,

«Το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου, προχώρησε σε κινητοποίηση το πρωί της Τρίτης 02/06/2026, μαζί με
εργαζομένους του Δήμου Αμαρουσίου, στο χώρο του αμαξοστασίου.
Η κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε λόγω των δυσμενών συνθηκών εργασίας που επικρατούν στο αμαξοστάσιο του Δήμου
Αμαρουσίου. Το Σωματείο εστίασε σε δυσλειτουργίες του στόλου της υπηρεσίας καθαριότητας καθώς και στις συνθήκες που
επικρατούν στους χώρους εργασίας του Αμαξοστασίου.»

Το τελευταίο διάστημα το Μ24 έχει δεχθεί επανειλημμένες διαμαρτυρίες πολιτών σχετικά με την επιδείνωση της εικόνας καθαριότητας σε πολλές γειτονιές του Αμαρουσίου. Υπερχειλισμένοι κάδοι, καθυστερήσεις στην αποκομιδή και συσσωρευμένα απορρίμματα συνθέτουν μια κατάσταση που προκαλεί έντονο προβληματισμό και παράπονα από κατοίκους της πόλης.

Σύμφωνα με μαρτυρίες εργαζομένων, σήμερα λειτουργεί μόλις ένα απορριμματοφόρο ανακύκλωσης για το σύνολο του Δήμου Αμαρουσίου, καθώς  τα υπόλοιπα οχήματα φέρονται να είναι εκτός λειτουργίας λόγω βλαβών. Ως αποτέλεσμα, σημαντικό μέρος της αποκομιδής των ανακυκλώσιμων υλικών πραγματοποιείται από συμβατικά απορριμματοφόρα, γεγονός που εγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα του συστήματος ανακύκλωσης και τη διαχείριση των υλικών. Καλούμε τους αρμόδιους του Δήμου Αμαρουσίου να μας απαντήσουν υπεύθυνα αν ισχύουν οι ως άνω καταγγελίες.

Την ίδια στιγμή, περιγράφουν μια εικόνα σοβαρών οργανωτικών δυσλειτουργιών. Όπως αναφέρουν, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες οδηγοί προσέρχονται κανονικά στην εργασία τους, χωρίς να υπάρχει διαθέσιμο και λειτουργικό όχημα για να εκτελέσουν το δρομολόγιό τους. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που, σύμφωνα με εργαζομένους, δεν είχε παρατηρηθεί σε τέτοια έκταση τα προηγούμενα χρόνια.

Η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια τόσο στους πολίτες όσο και στους ίδιους τους εργαζομένους της υπηρεσίας καθαριότητας, οι οποίοι καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν τις συνέπειες της έλλειψης διαθέσιμου εξοπλισμού. Το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι σαφές: πώς οδηγήθηκε η υπηρεσία καθαριότητας σε αυτή την κατάσταση; Γιατί ένας τόσο μεγάλος αριθμός δημοτικών οχημάτων βρίσκεται εκτός λειτουργίας; Έχουν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητες συντηρήσεις και επισκευές; Υπάρχει σχέδιο άμεσης αποκατάστασης του στόλου και ενίσχυσης της υπηρεσίας; Οι δημότες δικαιούνται απαντήσεις, καθώς η καθαριότητα δεν αποτελεί απλώς ζήτημα εικόνας της πόλης, αλλά θέμα δημόσιας υγείας, ποιότητας ζωής και εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου.

Το βήμα του Μ24 είναι ανοιχτό να φιλοξενήσει και τις επίσημες απόψεις του Δήμου Αμαρουσίου.

Μαρούσι-Ηχητικό-σοκ: Ανήλικοι δίνουν ραντεβού για μαχαιρώματα – «Να είμαστε σε στενό, αν φας μαχαιριά να μπορώ να φύγω»(+video)

0

Σοκ προκαλεί το περιεχόμενο ηχητικού ντοκουμέντου που είδε το φως της δημοσιότητας, στο οποίο καταγράφεται διαδικτυακή συνομιλία μεταξύ ανηλίκων που κανονίζουν συνάντηση με φόντο βίαιη συμπλοκή και χρήση μαχαιριού στο Μαρούσι.

Στο ηχητικό μήνυμα ακούγεται ανήλικος να αναφέρεται ανοιχτά σε ενδεχόμενο μαχαιρώματος, προειδοποιώντας μάλιστα ότι η συνάντηση θα γίνει σε στενό σημείο ώστε να μπορεί να διαφύγει σε περίπτωση επεισοδίου.

«Σάββατο πες μου ώρα , θα έρθω, θα έρθω! Απλά να ξέρεις σε στενό θα πλακωθούμε. Αν την φας την μαχαιριά συνεχίζω να το λέω αυτό θα είμαστε σε στενό για να μπορώ να φύγω».Παρά τη σοβαρότητα των όσων περιγράφονται στη συνομιλία και τον κίνδυνο που θα μπορούσε να προκύψει για ανθρώπινη ζωή, ο ανήλικος εμφανίζεται να επιμένει ότι θα μεταβεί στο προκαθορισμένο ραντεβού έχοντας μαζί του μαχαίρι.

«Θα έρθω Σάββατο και θα έχω φέρει μαχαίρι. Αγόρι μου εγώ σου λέω το μαχαίρι το φέρνω. Άμα θες πλακωνόμαστε κανονικά δεν έχω θέμα, δεν έχω θέμα. Μιλάμε για street fights δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος».

Τα πρόσφατα περιστατικά νεανικής βίας στο Μαρούσι, με ανηλίκους να οργανώνουν ακόμη και επικίνδυνες συμπλοκές με τη χρήση μαχαιριών, έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία στους κατοίκους. Η κατάσταση αναδεικνύει την ανάγκη για άμεση ενίσχυση της αστυνόμευσης σε σημεία όπου παρατηρούνται συχνά τέτοια φαινόμενα, όπως γύρω από τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, την πλατεία του Ηλεκτρικού Σταθμού και άλλους χώρους συγκέντρωσης νέων.

Την ώρα που η γειτονική Κηφισιά ενισχύθηκε με 23 νέους αστυνομικούς μετά από παρεμβάσεις του δημάρχου Βασίλη Ξυπολυτά προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη (link),  πραγματοποιώντας συστηματικές περιπολίες στην πόλη και συμβάλλοντας στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των κατοίκων.

Στο Μαρούσι δεν έχει υπάρξει αντίστοιχη μέριμνα, παρά τις αυξημένες ανάγκες όπως προκύπτει και από την ειδησεογραφία. Οι πολίτες ζητούν περισσότερη αστυνομική παρουσία και ουσιαστικές δράσεις πρόληψης, με ανάληψη σε πρωτοβουλίες για την προστασία των νέων και την ασφάλεια της πόλης.

πηγή:lawandorder.gr

πηγή βίντεο:megatv.com

Μαρούσι:Aβίωτο από την κίνηση με καθημερινό μποτιλιάρισμα

0

Στο Μαρούσι η καθημερινότητα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη για τους κατοίκους, ιδιαίτερα στις περιοχές γύρω από το δαχτυλίδι και στους δρόμους που συνδέονται με τη λεωφόρο Κηφισίας. Με αφορμή και πρόσφατο δημοσίευμα του iefimerida (link), αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ένα πρόβλημα που οι πολίτες βιώνουν καθημερινά εδώ και χρόνια: την ασφυκτική κυκλοφοριακή επιβάρυνση και την έλλειψη ουσιαστικών λύσεων.

Δεν πρόκειται απλώς για μια ταλαιπωρία με κόστος χρόνου. Γονείς δυσκολεύονται καθημερινά να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε σχολεία και δραστηριότητες, εργαζόμενοι χάνουν πολύτιμο χρόνο στους δρόμους, ενώ οι κάτοικοι βλέπουν τις γειτονιές τους να μετατρέπονται καθημερινά σε σημεία κυκλοφοριακού χάους. Ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, όταν αποχωρούν χιλιάδες εργαζόμενοι από τις δεκάδες εταιρείες που δραστηριοποιούνται πέριξ της λεωφόρου Κηφισίας, η κατάσταση γίνεται συχνά αφόρητη.

Οι μαρτυρίες πολιτών πληθαίνουν συνεχώς και αποτυπώνουν μια πραγματικότητα που δεν μπορεί πλέον να αντιμετωπίζεται μόνο με υποσχέσεις και σχεδιασμούς επί χάρτου. Οι κάτοικοι δεν ζητούν νέες προτάσεις. Ζητούν λύσεις. Ζητούν παρεμβάσεις με άμεσο και ουσιαστικό αποτέλεσμα στην καθημερινότητά τους.

Μετά από εφτά χρόνια διοίκησης στον Δήμο αντί να βλέπουμε έργο ακούμε προτάσεις. Οι πολίτες εύλογα περιμένουν να βλέπουν απτά αποτελέσματα και όχι να ακούν διαρκώς για νέες εξαγγελίες και προτάσεις που παραμένουν σε επίπεδο συζήτησης απο τον Κο Αμπατζόγλου. Το κυκλοφοριακό στο Μαρούσι δεν είναι ένα νέο πρόβλημα. Είναι μια χρόνια κατάσταση που επιβαρύνει την ποιότητα ζωής, την τοπική αγορά, αλλά και την ασφάλεια των κατοίκων.

Το ζητούμενο πλέον είναι σαφές: λιγότερα λόγια και περισσότερες ουσιαστικές παρεμβάσεις, γιατί ήδη η καθημερινότητα στο Μαρούσι έχει καταστεί  αφόρητη.