Μαρούσι: Πανηγύρισε o Ι. Ν. Αγίου Θωμά

Παρουσία του Δημάρχου Αμαρουσίου  τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής 27 Απριλίου 2025, η λειτουργία, στη μνήμη του Αποστόλου Θωμά στον Ι.Ν. Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.

Η Φιλαρμονική του Δήμου Αμαρουσίου συνόδευσε τη Λιτάνευση της Ιερής Εικόνας του Αποστόλου Θωμά στους γύρω δρόμους από την εκκλησία με πλήθος πιστών να ακολουθούν.

Ο Δήμαρχος αντάλλαξε ευχές με τον κλήρο και τους πιστούς.

Το παρών έδωσαν ακόμη στελέχη της Δημοτικής Αρχής, Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της πόλης.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img