Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων πολιτών προς τους Δήμους για ευνοϊκή ρύθμιση των οφειλών τους

Το Υπουργείο Εσωτερικών με σχετική απόφαση που εξέδωσε και η οποία δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ (Άρθρο 6 – ΦΕΚ Α’ 145 30 ΣΕΠ 2019) , παρατείνει την προθεσμία υποβολής αιτήσεων πολιτών προς τους Δήμους και τα Νομικά  τους Πρόσωπα, για ευνοϊκή ρύθμιση των οφειλών τους προς τους ΟΤΑ έως το τέλος του χρόνου.

Ειδικότερα, στην απόφαση διευκρινίζεται πως για οφειλές που έχουν βεβαιωθεί ή θα βεβαιωθούν έως και τις 29 Νοεμβρίου του 2019, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις για υπαγωγή στην ευνοϊκή ρύθμιση έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2019.

Ως εκ τούτου καλούνται οι πολίτες που διατηρούν οφειλές προς το Δήμο Αμαρουσίου και τα Νομικά του Πρόσωπα, να επικοινωνήσουν με τις Οικονομικές του υπηρεσίες για περισσότερες διευκρινίσεις. ​

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img