«Αγαπώ την πόλη μου»: Περιβαλλοντική δράση από το Forum Νέων Αμαρουσίου με τον Σύλλογο Σωρού- Λάκκας Κόττου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, ο Δήμος Αμαρουσίου μέσω του Forum Νέων Αμαρουσίου εγκαινιάζει τον Κύκλο δράσεων με τίτλο: «Αγαπώ την πόλη μου», με στόχο να έλθουν οι νέοι σε επαφή με το περιβάλλον.

Την Κυριακή 2 Ιουνίου 2024, από τις 10 και μισή  το πρωί σε συνεργασία με τον Σύλλογο Σωρού-Λάκκας Κόττου «Άγιος Ελευθέριος», εξωραΐζουμε και ομορφαίνουμε το πάρκο Αγίου Αθανασίου, Αγίου Αθανασίου 31.

Ο κύκλος δράσεων «Αγαπώ την πόλη μου» εστιάζει σε δράσεις ανά γειτονιά, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών για το περιβάλλον.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img