Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
16.8 C
Marousi

Καζίνο: Τα παράλληλα έργα που προτείνει η μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος για το κυκλοφοριακό

Το υπουργείο Περιβάλλοντος  δημοσιοποίησε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τη μεταφορά του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι, μέσα από την οποία σκιαγραφείται ένα έργο που φαίνεται ότι θα σημαδέψει τη ζωή της πρωτεύουσας για τις επόμενες δεκαετίες.

Η μελέτη, που δόθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση, υποστηρίζει ότι η κυκλοφοριακή επιβάρυνση από την (24ωρη) λειτουργία του καζίνο στην ευρύτερη περιοχή δεν θα συμπίπτει με εκείνη των υπολοίπων χρήσεων. «Σε ανάλυση πρόσφατων μεγεθών κυκλοφοριακού φόρτου του υπουργείου Υποδομών προκύπτει ότι τόσο η λεωφόρος Κηφισίας όσο και η Σπύρου Λούη παρουσιάζουν έντονη φόρτιση μεταξύ 7 π.μ. και 9 μ.μ. Οι ώρες, όμως, κυκλοφοριακής αιχμής από τη νέα λειτουργία βρίσκονται εκτός του κρίσιμου αυτού 14ώρου», αναφέρεται (σ.σ.: μεταξύ 9 – 10 μ.μ.).

Ωστόσο, η μελέτη προτείνει μία σειρά από έργα που «πέραν της εξυπηρέτησης της νέας εγκατάστασης, ανακουφίζουν σημαντικά τη σημερινή φόρτιση του αστικού δικτύου».

Πιο συγκεκριμένα:

• Την κατασκευή μιας νέας γέφυρας απευθείας σύνδεσης της λεωφόρου Κηφισίας (ρεύμα προς κέντρο) με τον παράπλευρο, πάνω από το ρεύμα εισόδου από Σπύρου Λούη προς Κηφισίας, με κατεύθυνση το κέντρο.

• Τη διαπλάτυνση του παραδρόμου της λεωφόρου Κηφισίας εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο και τη δημιουργία ενός νέου συνδέσμου προς την οδό Αποστόλου Παύλου, δηλαδή από την Κηφισίας προς τη Νέα Φιλοθέη.

• Τη δημιουργία τρίτης λωρίδας στη Σπύρου Λούη (εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο), στη συμβολή της με την Κηφισίας, ώστε να υπάρχουν ξεχωριστές λωρίδες προς τις τρεις κατευθύνσεις από ΟΑΚΑ: απέναντι στη Ριζαρείου, δεξιά στην Κηφισίας προς κέντρο και αριστερά στην Κηφισίας προς Κηφισιά.

• Τη δημιουργία απευθείας σύνδεσης του οικοπέδου του καζίνο με τη Σπύρου Λούη.

Το βασικό ερώτημα, βέβαια, δηλαδή ποιος θα κατασκευάσει τα συγκεκριμένα έργα, δεν διευκρινίζεται στη μελέτη (αν και η απάντηση είναι μάλλον αναμενόμενη). Αυτό, όμως, που είναι εξαιρετικά κρίσιμο, είναι τα οδικά έργα να κατασκευαστούν παράλληλα με το καζίνο, ώστε να συνοδεύσουν εξαρχής τη λειτουργία του.

Διαβάστε περισσότερα στο kathimerini.gr

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Μαρούσι: Πέντε συλλήψεις για ναρκωτικά – Οι νεαροί κρατούσαν σιδερογροθιά και κροτίδα

Συνελλήφθησαν το πρωί του Σαββάτου (10/05) στο Μαρούσι 4...

Μαρούσι:Υπο εγκατάσταση 5.500 φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED στις γειτονιές

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το μεγάλο έργο εγκατάστασης 5.500 φωτιστικών...

Μαρούσι: Λειτουργία Υπηρεσιών του ΚΕΠ λόγω εργασιών αναβάθμισης υποδομών

Με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών και της...

Μαρούσι: Νόμιμη η μεταφορά του Καζίνο της Πάρνηθας από ΣτΕ!

Νόμιμη έκρινε τη μεταφορά του Καζίνο της Πάρνηθας στο...

Μαρούσι: Στην τελική ευθεία το έργο κατασκευής της πρότυπης Παιδικής Χαράς του Αμαλιείου και των πέριξ οδών

Yπο εξέλιξη βρίσκεται το έργο «Ολοκληρωμένη ανάπλαση κοινόχρηστου χώρου...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img