Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, 2024
19.1 C
Marousi

Καζίνο: Τα παράλληλα έργα που προτείνει η μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος για το κυκλοφοριακό

Το υπουργείο Περιβάλλοντος  δημοσιοποίησε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τη μεταφορά του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι, μέσα από την οποία σκιαγραφείται ένα έργο που φαίνεται ότι θα σημαδέψει τη ζωή της πρωτεύουσας για τις επόμενες δεκαετίες.

Η μελέτη, που δόθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση, υποστηρίζει ότι η κυκλοφοριακή επιβάρυνση από την (24ωρη) λειτουργία του καζίνο στην ευρύτερη περιοχή δεν θα συμπίπτει με εκείνη των υπολοίπων χρήσεων. «Σε ανάλυση πρόσφατων μεγεθών κυκλοφοριακού φόρτου του υπουργείου Υποδομών προκύπτει ότι τόσο η λεωφόρος Κηφισίας όσο και η Σπύρου Λούη παρουσιάζουν έντονη φόρτιση μεταξύ 7 π.μ. και 9 μ.μ. Οι ώρες, όμως, κυκλοφοριακής αιχμής από τη νέα λειτουργία βρίσκονται εκτός του κρίσιμου αυτού 14ώρου», αναφέρεται (σ.σ.: μεταξύ 9 – 10 μ.μ.).

Ωστόσο, η μελέτη προτείνει μία σειρά από έργα που «πέραν της εξυπηρέτησης της νέας εγκατάστασης, ανακουφίζουν σημαντικά τη σημερινή φόρτιση του αστικού δικτύου».

Πιο συγκεκριμένα:

• Την κατασκευή μιας νέας γέφυρας απευθείας σύνδεσης της λεωφόρου Κηφισίας (ρεύμα προς κέντρο) με τον παράπλευρο, πάνω από το ρεύμα εισόδου από Σπύρου Λούη προς Κηφισίας, με κατεύθυνση το κέντρο.

• Τη διαπλάτυνση του παραδρόμου της λεωφόρου Κηφισίας εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο και τη δημιουργία ενός νέου συνδέσμου προς την οδό Αποστόλου Παύλου, δηλαδή από την Κηφισίας προς τη Νέα Φιλοθέη.

• Τη δημιουργία τρίτης λωρίδας στη Σπύρου Λούη (εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο), στη συμβολή της με την Κηφισίας, ώστε να υπάρχουν ξεχωριστές λωρίδες προς τις τρεις κατευθύνσεις από ΟΑΚΑ: απέναντι στη Ριζαρείου, δεξιά στην Κηφισίας προς κέντρο και αριστερά στην Κηφισίας προς Κηφισιά.

• Τη δημιουργία απευθείας σύνδεσης του οικοπέδου του καζίνο με τη Σπύρου Λούη.

Το βασικό ερώτημα, βέβαια, δηλαδή ποιος θα κατασκευάσει τα συγκεκριμένα έργα, δεν διευκρινίζεται στη μελέτη (αν και η απάντηση είναι μάλλον αναμενόμενη). Αυτό, όμως, που είναι εξαιρετικά κρίσιμο, είναι τα οδικά έργα να κατασκευαστούν παράλληλα με το καζίνο, ώστε να συνοδεύσουν εξαρχής τη λειτουργία του.

Διαβάστε περισσότερα στο kathimerini.gr

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Τι συμβαίνει στο νεκροταφείο Αμαρουσίου;To φάντασμα που το είδαν οδηγοί ταξί!

Μυστήριο στο νεκροταφείο του Αμαρουσίου, όπου υπάρχουν μαρτυρίες σχετικά...

Μαρούσι – Περιστέρι 73-79:Ήττα στον Άγιο Θωμά

Τεράστιο διπλό πέτυχε το Περιστέρι στην έδρα του Αμαρουσίου...

Βίντεο: Ομάδα νεαρών ανέβηκε στο στέγαστρο Καλατράβα και κοιμήθηκε ένα βράδυ μέσα στο ΟΑΚΑ

Κόβουν την ανάσα τα βίντεο μιας ομάδας Urbex (Urban Exploration) που...

Σημεία συνέντευξης του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου στον τηλεοπτικό σταθμό “BLUE SKY”

Επί όλων των θεμάτων που αφορούν στη βελτίωση της...

Μαρούσι: Νεκρός ο άντρας που έπεσε από πεζογέφυρα στις γραμμές του Ηλεκτρικού πριν το ΚΑΤ

Τραγωδία στην περιοχή του Αμαρουσίου το απόγευμα της Τετάρτης, καθώς ένας άντρας έχασε τη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img