Στη διάθεση των πολιτών που θέλουν να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο της Κυριακής λεωφορεία του Δήμου

Για τη διευκόλυνση των πολιτών που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο της Κυριακής 20 Ιανουαρίου 2019 στο Σύνταγμα για τη Μακεδονία, ο Δήμος Αμαρουσίου ενημερώνει ότι θα τεθούν στη διάθεσή τους λεωφορεία που θα διευκολύνουν τη μετακίνησή τους.

Τα λεωφορεία θα αναχωρούν από το Δημαρχείο Αμαρουσίου, στις 11:30 το πρωί, προς τον Περιφερειακό Σταθμό του ΗΣΑΠ  «Νερατζιώτισσα».

 

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img