Μπογιές πέταξαν μέλη του Ρουβίκωνα σε γραφεία επιχείρησης στο Μαρούσι

Τέσσερα μέλη του «Ρουβίκωνα», σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, έβαψαν τα ξημερώματα με σπρέι την πρόσοψη των γραφείων ομίλου επιχειρήσεων, στο Μαρούσι.

Τα άτομα αυτά, που είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, πήγαν στα γραφεία του ομίλου, που βρίσκονται επί της λεωφόρου Κηφισίας, λίγο πριν από τις 5:30 και έβαψαν την πρόσοψη με κόκκινο και μαύρο χρώμα.

Αργότερα, ο «Ρουβίκωνας» ανέβασε σχετική ανάρτηση σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Η Αστυνομία δεν έχει προχωρήσει έως αυτή την ώρα σε προσαγωγές.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img