Προτίμησαν την αγορά της πόλης οι Μαρουσιώτες αντί για τις παραλίες

Πρώτο σαββατοκύριακο με ανοιχτά μαγαζιά στo Μαρούσι, έπειτα από αρκετούς μήνες και οι κάτοικοι αποφάσισαν να βγουν στην αγορά για να κάνουν τη βόλτα και τα ψώνια τους.

 

 

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

Μαρούσι:Για μια ακόμα χρονιά χωρίς τον δημοτικό κινηματογράφο «Μίμης Φωτόπουλος»;

Ενώ το Μαρούσι, όπως γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο μας,...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img