Συγκέντρωση φαρμάκων, για τη στήριξη των πληγέντων της Βηρυτού την Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020 στην Πλατεία ΗΣΑΠ

Πλατεία ΗΣΑΠ Αμαρουσίου την Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020 (10 πμ – 1 μμ)

Ο Δήμος Αμαρουσίου συμμετέχει ενεργά στη δράση της Περιφέρειας Αττικής και του «Όλοι Μαζί Μπορούμε» του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, για τη συγκέντρωση φαρμάκων και υγειονομικού υλικού, με στόχο τη στήριξη των πληγέντων της Βηρυτού με την υποστήριξη του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου.

Καλούνται οι Μαρουσιώτες όπως στηρίξουν έμπρακτα τους συνανθρώπους μας στην Βηρυτό που δοκιμάζονται σκληρά, προσφέροντας φάρμακα και υγειονομικό υλικό στη δράση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Αυγούστου, από τις 10 π.μ. έως τη 1 μ.μ. στην πλατεία ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.​

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img