Θετικός στον κορονοϊό ο Γ. Πατούλης

Θετικός στον κορονοϊό ανακοίνωσε πως είναι ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.

Όπως τονίζει με ανάρτησή του στην σελίδα του στο Facebook, θα παραμείνει το επόμενο διάστημα σε απομόνωση, ασκώντας εξ αποστάσεως και με ασφάλεια τα καθήκοντα του.

Του ευχόμαστε περαστικά και ελπίζουμε γρήγορα να βγει νικητής και από την μάχη του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, ο κ. Πατούλης αναφέρει:

“Ενημερώθηκα από Δήμαρχο που συναντήθηκα τις προηγούμενες μέρες, ότι εμφάνισε συμπτώματα #Covid19. Αμέσως υποβλήθηκα σε έλεγχο και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό. Θα παραμείνω το επόμενο διάστημα σε απομόνωση, ασκώντας εξ αποστάσεως και με ασφάλεια τα καθήκοντα μου. #Μένουμε_Ασφαλείς”

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img