Την Δευτέρα 9 Μαρτίου ο 1ος κύκλος ψεκασμών στα ρέματα του Αμαρουσίου

Έπειτα από απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργου Πατούλη, την Δευτέρα (9/3/2020), θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος κύκλος εφαρμογής του προγράμματος επίγειων ψεκασμών για την καταπολέμηση κουνουπιών στα ρέματα του Βορείου Τομέα Αθηνών.

Συγκεκριμένα στις περιοχές θα πραγματοποιηθούν υπολειμματικές εφαρμογές με σκοπό την προνυμφοκτονία.

ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

– Ρέμα περιοχής Αγ. Θωμά

– Ρέμα περιοχής Ψαλιδίου

– Ρέμα Σαπφούς (από Νέα Λέσβο έως και την οδό Πρωταγόρα στο ύψος του Ολυμπιακού Σταδίου)

– Μέρος της ρεματιάς στα όρια με τους Δήμους Βριλησσίων και  Χαλανδρίου

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img