Ξεκίνησε στο Μαρούσι η διαδικασία των δωρεάν τεστ ταχείας ανίχνευσης covid-19. Θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 9 Απριλίου

Ξεκίνησε στο Μαρούσι, με μεγάλη συμμετοχή του κόσμου, η διαδικασία των δωρεάν τεστ ταχείας ανίχνευσης covid-19 από τον ΕΟΔΥ και τον Δήμο Αμαρουσίου που πραγματοποιείται με κινητές μονάδες, που ώρες 10:00 – 15:00, στην πλατεία Ευτέρπης – Ηλεκτρικό Σταθμό ΗΣΑΠ, στο πλαίσιο ευρύτερων δειγματοληπτικών ελέγχων από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Υπενθυμίζεται πως όλοι όσοι επιθυμούν να προσέλθουν στη διαδικασία να έχουν στην κατοχή τους ταυτότητα, ΑΜΚΑ και διαθέσιμο τον αριθμό του τηλεφώνου επικοινωνίας.

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img