Παναγία η Νερατζιώτισσα-Tο Γενέθλιο της Θεοτόκου γιόρτασε το Μαρούσι με λιτάνευση της εικόνας

Το Μαρούσι γιόρτασε με κάθε λαμπρότητα και φέτος τη Γέννηση
της Θεοτόκου στις 8 Σεπτεμβρίου στο βυζαντινό εκκλησάκι της
Παναγίας της Νερατζιώτισσας.
Στον πανηγυρικό εσπερινό προεξήρχε ο Αρχιμανδρίτης Νικάνωρ,
εκπροσωπώντας τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κηφισίας,
Αμαρουσίου, Ωρωπού και Μαραθώνα κ.κ. Κύριλλο με τη
συμμετοχή τους Ιερού Κλήρου.
Ακολούθησε η λιτάνευση της Ιερής Εικόνας στους πέριξ του ιερού
ναού δρόμους με τη συνοδεία πλήθους πιστών και με τη
Φιλαρμονική του Δήμου να παιανίζει θρησκευτικούς ύμνους.

 

 

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

Μαρούσι:Για μια ακόμα χρονιά χωρίς τον δημοτικό κινηματογράφο «Μίμης Φωτόπουλος»;

Ενώ το Μαρούσι, όπως γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο μας,...

Μαρούσι:Eμπρηστική επίθεση-έβαλαν φωτιά σε 3 αυτοκίνητα της Περιφέρειας Αττικής

Εμπρηστική επίθεση σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) στο...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img