Βγήκε Νικητής ο Γιώργος Πατούλης και επιστρέφει στις επάλξεις

Με διαδικτυακό του μήνυμα, ο πρώην δήμαρχος Αμαρουσίου και νυν περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης μας ενημερώνει ότι όλα πήγαν καλά σχετικά με τη δοκιμασία του με τον κορονοϊό.

Έτσι μετά και από το δεύτερο συνεχόμενο αρνητικό τεστ, από αύριο Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου επιστρέφει στο γραφείο του πιο δυνατός από ποτέ.

Πιο συγκεκριμένα:

 

Επίσης διαδικτυακό μήνυμα στο σύζυγό της έστειλε και η δημοτική σύμβουλος Αμαρουσίου, Μαρίνα Πατούλη:

 

 

 

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img