Αναδρομική έκθεση ζωγραφικής της Μαρουσιώτισσας εικαστικού Όλγας Π. Κουγιά, υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαρουσίου

Την αναδρομική έκθεση ζωγραφικής της Μαρουσιώτισσας εικαστικού Όλγας Π. Κουγιά φιλοξενεί ο Δήμος Αμαρουσίου.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 19:00, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου (Βασ. Σοφίας 9 & Δ. Μόσχα).

Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019 και θα λειτουργεί από τις 10:30 -13:00 και από 17:00 – 20:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.                

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Mαρούσι-καζίνο:H επίσημη παρουσίαση του πρότζεκτ(+φωτος)

Κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο...

Αποκαλύψεις για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img