Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
32.5 C
Marousi

Ο μεγάλος ποδηλατόδρομος που θα περνάει και από το Μαρούσι

Από τον δήμο του Αμαρουσίου και πιο συγκεκριμένα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ θα περνάει ο ποδηλατόδρομος που θα ξεκινάει από το Γκάζι και θα καταλήγει στην Κηφισιά. Θα αποτελεί το βόρειο τμήμα του ποδηλατικού άξονα που θα διασχίζει την Αθήνα και πρόκειται να αλλάξει τις συνήθειες μετακίνησης μας στην πόλη.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες το βόρειο τμήμα του  θα ολοκληρωθεί το 2022, θα διασχίζει 5 από τους μεγαλύτερους δήμους της Αττικής  (Αθηναίων, Ν.Ιωνίας, Ηρακλείου, Αμαρουσίου, Κηφισιάς) και θα περνάει από σταθμούς του ΗΣΑΠ και Μετρό για όσους θέλουν να συνδυάσουν τη μετακίνηση τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η σχεδίαση του αποσκοπεί στη διευκόλυνση και ασφαλέστερη μετακίνηση των χρηστών ποδηλάτου.

Ο ποδηλατόδρομος θα έχει μήκος 16,7 χιλιομέτρα, σχεδόν διπλάσιο από το νότιο κομμάτι, ενώ παράλληλα το γεγονός οτι ενώνεται με το νότιο τμήμα Γκάζι – Φάληρο θα κινητοποιήσει αναμφισβήτητα τους πολίτες κάθε ηλικίας να περιορίσουν τη χρήση ΙΧ.

ποδηλατικός άξονας αθηνας

 Ο ποδηλατόδρομος Γκάζι – Κηφισιά με μία ματιά:

  • Αποτελεί το βόρειο τμήμα του ποδηλατικού άξονα που εκτείνεται από την Κηφισιά έως το Φάληρο.
  • Έχει μήκος 16,7 χιλιόμετρα. Το συνολικό μήκος του Ποδηλατικού Άξονα είναι 27 χιλιόμετρα
  • Από τα 16,7 χλμ, τα 3,5 είναι πεζόδρομοι, τα 8,5 χλμ είναι δρόμοι δίπλα στον ΗΣΑΠ, τα 5,2 χλμ είναι κανονικές οδοί
  • Θα περνάει από βασικές οδούς του Κέντρου της Αθήνας από την Αθηνάς, την Αγ.Μελετίου, τη Γ΄ Σεπτεμβρίου αλλά και από γειτονιές της Κυψέλης και των Άνω Πατησίων, από την Αγ.Ζώνης, την Κιθαιρώνος, την Ταϋγέτου, την Αγίας Λαύρας.
  • Θα διέρχεται από τους σταθμούς του Ηλεκτρικού Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια, Περισσός, Πευκάκια, Ν.Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.
  • Θα περνάει από 5 πολυπληθείς Δήμους: ΑθηναίωνΝ.ΙωνίαςΗρακλείου ΑττικήςΑμαρουσίουΚηφισιάς.
  • Στο τμήμα όπου ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος (ΗΣΑΠ) είναι υπόγειος (Αττική – Βικτώρια – Ομόνοια – Μοναστηράκι) θα περνάει από την οδό Γ’ Σεπτεμβρίου και έπειτα από την οδό Αθηνάς.
  • Θα είναι ο πρώτος ποδηλατόδρομος που θα περνάει μέσα από την καρδιά της Πρωτεύουσας (Από την Ερμού, την Αθηνάς, τη Γ΄ Σεπτεμβρίου).
  • Συνδέει το κέντρο της Αθήνας με μη προνομιακές περιοχές όπως αυτές της Κυψέλης, των Α. Πατησίων, της Γκράβας, του Περισσού, της Ν. Ιωνίας και των Κ. Πατησίων
  • Αποτελεί γραμμή κορμού, κάθετα στην οποία μπορούν να αρθρώνονται τοπικά δίκτυα.
  • Εξυπηρετεί ανάγκες μετεπιβίβασης σε σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ.

 

Επιπρόσθετα  ενταγμένος σε πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου , ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 9.240.000 ευρώ αλλά τώρα με χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο έπεσε  στα 7.000.000 ευρώ .

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Ο Γιώργος Κωλέτσης επέστρεψε στη Νίκη Αμαρουσίου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Νίκης Αμαρουσίου ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την...

«Δημήτρης. Ένας αληθινός cat hero»

Υπάρχουν άνθρωποι που περνούν από τη ζωή αθόρυβα, αλλά...

Μαρούσι:To Φεστιβάλ 2025 ξεκινά και φέτος– από 30 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου

Το καθιερωμένο Φεστιβάλ Αμαρουσίου επιστρέφει από τις 30 Ιουνίου έως τις 15...

Μαρούσι: Ενίσχυση των δρομολογίων της Δημοτικής Συγκοινωνίας

Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου Αμαρουσίου...

Μαρούσι:Εποχή Παπαθεοδώρου στον πάγκο!

Το Μαρούσι ανακοίνωσε την συμφωνία του με τον Ηλία...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img