Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου, 2025
15.6 C
Marousi

Καζίνο: Τα παράλληλα έργα που προτείνει η μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος για το κυκλοφοριακό

Το υπουργείο Περιβάλλοντος  δημοσιοποίησε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τη μεταφορά του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι, μέσα από την οποία σκιαγραφείται ένα έργο που φαίνεται ότι θα σημαδέψει τη ζωή της πρωτεύουσας για τις επόμενες δεκαετίες.

Η μελέτη, που δόθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση, υποστηρίζει ότι η κυκλοφοριακή επιβάρυνση από την (24ωρη) λειτουργία του καζίνο στην ευρύτερη περιοχή δεν θα συμπίπτει με εκείνη των υπολοίπων χρήσεων. «Σε ανάλυση πρόσφατων μεγεθών κυκλοφοριακού φόρτου του υπουργείου Υποδομών προκύπτει ότι τόσο η λεωφόρος Κηφισίας όσο και η Σπύρου Λούη παρουσιάζουν έντονη φόρτιση μεταξύ 7 π.μ. και 9 μ.μ. Οι ώρες, όμως, κυκλοφοριακής αιχμής από τη νέα λειτουργία βρίσκονται εκτός του κρίσιμου αυτού 14ώρου», αναφέρεται (σ.σ.: μεταξύ 9 – 10 μ.μ.).

Ωστόσο, η μελέτη προτείνει μία σειρά από έργα που «πέραν της εξυπηρέτησης της νέας εγκατάστασης, ανακουφίζουν σημαντικά τη σημερινή φόρτιση του αστικού δικτύου».

Πιο συγκεκριμένα:

• Την κατασκευή μιας νέας γέφυρας απευθείας σύνδεσης της λεωφόρου Κηφισίας (ρεύμα προς κέντρο) με τον παράπλευρο, πάνω από το ρεύμα εισόδου από Σπύρου Λούη προς Κηφισίας, με κατεύθυνση το κέντρο.

• Τη διαπλάτυνση του παραδρόμου της λεωφόρου Κηφισίας εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο και τη δημιουργία ενός νέου συνδέσμου προς την οδό Αποστόλου Παύλου, δηλαδή από την Κηφισίας προς τη Νέα Φιλοθέη.

• Τη δημιουργία τρίτης λωρίδας στη Σπύρου Λούη (εις βάρος του οικοπέδου του καζίνο), στη συμβολή της με την Κηφισίας, ώστε να υπάρχουν ξεχωριστές λωρίδες προς τις τρεις κατευθύνσεις από ΟΑΚΑ: απέναντι στη Ριζαρείου, δεξιά στην Κηφισίας προς κέντρο και αριστερά στην Κηφισίας προς Κηφισιά.

• Τη δημιουργία απευθείας σύνδεσης του οικοπέδου του καζίνο με τη Σπύρου Λούη.

Το βασικό ερώτημα, βέβαια, δηλαδή ποιος θα κατασκευάσει τα συγκεκριμένα έργα, δεν διευκρινίζεται στη μελέτη (αν και η απάντηση είναι μάλλον αναμενόμενη). Αυτό, όμως, που είναι εξαιρετικά κρίσιμο, είναι τα οδικά έργα να κατασκευαστούν παράλληλα με το καζίνο, ώστε να συνοδεύσουν εξαρχής τη λειτουργία του.

Διαβάστε περισσότερα στο kathimerini.gr

Δείτε επίσης

TOP5 Εβδομάδας

Η Chery γίνεται Ονομαστικός και Χρυσός Χορηγός της ΚΑΕ Μαρούσι

Η ιστορική ομάδα μπάσκετ μπαίνει στη σεζόν 2025-26 ως...

Μαρούσι:Περισσότερα από 100 χιλιοστά βροχής ανά ώρα-Πλημμύρισε ξανά υπαίθριος χώρος στάθμευσης (+φωτός)

Περισσότερα από 100 χιλιοστά βροχής ανά ώρα Στην περιοχή σημειώθηκαν...

Μαρούσι: Φωταγωγήθηκε το Χριστουγεννιάτικό δέντρο(+φωτός)

Το Μαρούσι γέμισε φως, χαρά και μουσική το βράδυ...

Μαρούσι:Eορτασμός του Αγίου Ανδρέα στο Κτήμα Συγγρού

Ο εορτασμός του Αγίου Ανδρέα στο Κτήμα Συγγρού περιλαμβάνει...

Μαρούσι:Πτώση δέντρων-καταστράφηκαν αυτοκίνητα(+φωτός)

Πτώσεις δέντρων σημειώθηκαν το πρωί της Παρασκευής στο Μαρούσι,...

To Μαρούσι παλιά

Δημοφιλής κατηγορίες

spot_img