Σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την Προεδρία του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου, για την οργάνωση και το συντονισμό ενεργειών & λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση σεισμικών, πλημμυρικών φαινομένων και χιονοπτώσεων – παγετών για την περίοδο 2021 -2022 πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2021.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκ μέρους των φορέων: ο αναπληρωτής Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αμαρουσίου κ. Νικόλαος Κολιός, ο Πρόεδρος του ΣΠΑΠ κ. Βλάσσης Σιώμος, η εκπρόσωπος της Δνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αττικής κα Μαρία Γκουντουβά και o εκπρόσωπος του Δασαρχείου Πεντέλης κ. Κω/νος Μούγιος,
Ακόμη από την πλευρά του Δήμου συμμετείχαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας κ. Στέφανος Τσιπουράκης, ο Αντιδήμαρχος σε θέματα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης κ. Επαμεινώνδας Κατσιγιάννης, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σπυρίδων Μπόγδανος και η Προϊσταμένη του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας κα Βασιλική Σκίτσα.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Θ. Αμπατζόγλου έθεσε τους βασικούς άξονες που πρέπει να λειτουργήσει ο Δήμος το επόμενο διάστημα, τόσο σε επίπεδο πρόληψης αλλά και συντονισμού για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των εκτάκτων φαινομένων, ενώ ζήτησε την προσοχή και επαγρύπνηση όλων των εμπλεκομένων. Ο Δήμαρχος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις προγραμματισμένες δράσεις ενημέρωσης των πολιτών για τα θέματα αυτά.
Ο κ. Στ. Τσιπουργάκης σημείωσε ιδιαιτέρως και στη συνδρομή της νέας τεχνολογίας για την αντιμετώπιση των υπηρεσιακών αναγκών τόσο συντονισμού όσο και πρόληψης και αντιμετώπισης των εκτάκτων συμβάντων.
Οι παριστάμενοι εκπρόσωποι, ανέλυσαν τους τομείς δράσεις τους και εξήγησαν τις βέλτιστες πρακτικές, προκειμένου υπό το γενικό συντονισμό του Δήμου, όλοι ως ομάδα να είναι περισσότερο αποτελεσματικοί.